En liten lista om MIG:)

Tänkte dela med mig lite om mig själv till er så gjorde en liten random blogglista;)

NAMN: Linda

ÅLDER: 29:/

LÄNGD: 1.65

SKO-STORLEK: 37

FÖDD: Helsingborg

BOR: Helsingborg

GÖR JUST NU: Bloggar och väntar på min mat;)

ROLIGASTE JOBBET: Vet inget annat än min nuvarande arbetsplats Willys

MEST RÄDD FÖR: Flyga

KÖRKORT OCH EGEN BIL: Ja på båda frågorna

NÄR FICK DU KÖRKORT: När jag var 20 år

NÄR SKRATTADE DU SIST: Hemma hos päronen för en liten stund sedan

NÄR GRÄT DU SIST: Oj, det minns jag faktiskt inte:/

VAD VAR DU RÄDD FÖR SOM LITEN: Emil i lönneberga

VAD VILLE DU BLI NÄR DU BLEV STOR: Polis

VILKEN SPORT HAR DU UTÖVAT: Karate, fotboll och dans

VAD FINNS ALLTID I DIN HANDVÄSKA: hahaha... Använder inte handväska, samlas bara en massa skit:)

HAR DU VARIT UTOMLANDS: Ja

VILKEN PLATS VAR FINAST: Helt klart Thailand

HAR DU RÖKT: Ja, gör tyvärr fortfarande

HAR DU SNUSAT: Ja, provade i en vecka

HAR DU DRUCKIT: Vem har inte det???

HAR DU PIERCING ELLER TATUERING: Ja, en tatuering på armen och en piercing i naveln



ANTINGEN-ELLER -FRÅGOR

STORSTAD-LANDET: Landet helt klart

HAMBURGARE ELLER PIZZA: Hamburgare

KÖTT-FISK: Fisk

HUND-KATT: Hund såklart

VIN-ÖL: ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖl

CHARTER-SKIDSEMESTER: skidsemester

SVERIGE-UTLANDET: Sverige

SPORT-NYHETER: Nyheter

HOCKEY-FOTBOLL: Hockey

SOMMAR-VINTER: Vinter

VÅR-HÖST: Vår

FLYG-TÅG: Tåg

BIL-BUSS: Bil

TJINGELING!!





Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Tack så mycket! :) Allt bra med dig? kram

2012-03-09 @ 21:30:18
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0