Trött och rastlös...

Klockan är 12:00 och jag har varken duschat eller ätit frukost, katastrof... Shiro har iaf fått sin morgonrunda men gick som en dammsugare i gräset och försökte jaga rätt på fruntimmer så någon powerwalk blev det inte;)
Har druckit 2 koppar kaffe men inte f-n vaknade jag för det och känner mig samtidigt rastlös och uttråkad...
Nä, blir nog klickerträning med Shiro, frukost och dusch innan vi eventuellt kör en Shiro-tvätt:)

Tjingeling!!


En gammal bild på min lille Shiro



Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; tack! :) Jag tycker sveablogg är super bra. Men jag fick hjälp med en design för jag kan inte fixa det själv!

2012-07-20 @ 16:37:01
URL: http://sveablogg.se/nathalies/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0