En dag kvar.....!!

Fortfarande fungerar inte appen till min blogg så tyvärr blir det inte mycket uppdateringar för tillfället:/

En dag kvar att jobba sen är det semeeeeeester...:D Ska bli såååå härligt, semestern är verkligen efterlängtad kan jag säga.. Synd bara att det nästan är höstväder men man kan inte få allt..
Blir en massa mys, långa promenader och utflykter.. Shiro och Jag ska ta vara på varenda sekund av vår semester, gubben får däremot jobba en vecka till innan han har semester;)

Nu är det dax för duschen, blir en runda med Shiro och sen bär det av mot jobb...

Ha det gött!!

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Nan

Min lilla picki☺☺ses ikväll.. Puss

2012-07-15 @ 12:49:43
Postat av: fjompan

saknar lilla shiro. träffas snart. puss på nosen ==)

2012-07-15 @ 22:19:47
URL: http://fjompan.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Bra trött på det här höstvädret - så trött att jag flyr till Turkiet på torsdag. Har du några äventyr inplanerade?

2012-07-16 @ 14:30:45
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0