Gris mellan benen!

Shiro och jag gick precis nattarundan i regnet men innan dess bestämde jag mig för att leta upp olivers gamla regnkappa som fortfarande är som ny. Allt gick superbra och Shiro blev jätte fin.
"Nu blir han iaf inte blöt om ryggen och magen" sa jag till Krasse som också tyckte det såg bra ut.
Bara ett litet problem..... Hunden vägrar gå utan står som en staty.. Hmm..
När jag väl lockat ut honom började han gå som om han hade en 200 kilos gris mellan frambenen och så gick han i ungefär 5 min. Han vägrade kissa, nosa och tryckte sig längs benen på mig.
Efter att ha tyckt synd om honom ett tag så åkte skiten av och jag har aldrig sett en lyckligare Shiro som gjorde skutt av glädje:)
Blev en blöt men lyckad nattarunda;)
Tjingeling!!

Världen rasade samman när Shiro fick på sig regnkappan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0