sjuuuuk....

Fyyy faaaan vad sjuk jag e.. Det suger verkligen när det är lördag och man är ledig..:( Meeen, efter ett halvt paket ipren, en burk nässpray och ett x antal cortison-tabletter under 4 dagar så tror jag att jag kan andas lite granna iaf. Morsan har tom fått komma och promenera med Shiro eftersom jag inte orkat rasta honom ordentligt.
Även om man är pissesjuk så blir man ganska rastlös av att göra absolut ingenting mer än glo på tv. Jag vill ha roligt på min lediga helg ju, buhuuu...:(
Nä, får väl lägga mig igen då och fortsätta tycka synd om mig själv;)
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars dig. Krya på dig. bli frisk!

2011-09-18 @ 12:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0