Tillbaka från farbror doktorn...

Var hos vetten med Shiro idag, efter en massa prover kom vi fram till inget mer än att det skulle kunna vara en inflammation på näsvingarna som vi fick cortison till.. Alla prover visade att allt var bra med honom, förutom nosen då.. Vetten trodde även att det kunde röra sig om allergi och att det var eksem han hade på nosen men då ska medicinen vi fick hjälpa honom.. Tack gode gud att det inte var något värre!! Har haft de mest fruktansvärda tankarna i huvudet om vad det skulle kunna vara så nu kan jag börja äta och sova ordentligt igen....
Det har varit en lång dag idag och jag känner mig ganska trött så det blir snart en nattarunda med Shiro, sen duschen och sedan kudden..
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så skönt o var glad jag blir att det inte var något allvarligt. tänkt på er! puss på nosen från oss!

2011-05-17 @ 22:01:27
Postat av: Anonym

så skönt o var glad jag blir att det inte var något allvarligt. tänkt på er! puss på nosen från oss!

2011-05-17 @ 22:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0