Råådalen i 2 timmar..

Efter att ha ätit sill, jordgubbar, glass och grädde idag igen så kände syrran att hon behövde en rejäl promenad.. Jo tack, en rejäl promenad kan man säga att det blev.....
Vi började promenaden med att gå till raus kyrka, vi gick igenom kyrkogården (spooky) och sedan kom vi in i Råådalen. Vi gick och gick och gick innan vi tog en liten paus på ca 5 min. När vi satt där och kollade oss omkring så kom vi fram till att ingen av oss visste var vi var... Bra jobbat systrarna Svensson!! Efter att ha yrat runt ett tag så kom vi fram till att det bästa var att gå samma j-a långa väg tillbaka som vi kom ifrån för att kunna hitta hem så det gjorde vi.. Stackars Shiro var så törstig så jag trodde han skulle dra ner mig i ån men det gick bra. Nu har han druckit nästan en liter vatten och däckat på baksidan. Tror även att jag ska ta mig en liten siesta, bakfylla och en promenad på 2 timmar tar faktiskt på krafterna;)
Tjingeling!!
Syrran och Shiro

Shiro och jag

Syrran och Shiro igen


Kommentarer
Postat av: Ola

Där har jag varit några gånger. Har grillat där osså :)

2011-06-29 @ 12:00:35
Postat av: Shiro och jag

Ja det var super mysigt där. Kanske ska ta en grillning där i sommar allihop:)

2011-06-30 @ 11:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0