Jätte trevlig kväll

Hej hopp.. Regnet fortsätter trist nog och även semestern, kunde ju faktiskt vara lite bättre väder tycker man.
Krasse mår mycket bättre och ska ha grabba-kväll med killarna från Tyringe ikväll så jag rymmer iväg till mamma och pappa en liten stund.

Igår kväll hade jag och Helena från jobbet en liten tjejkväll med rosevin och ostbricka. Lite senare kom även Josse från jobbet förbi och vi hade skit kul. Varför blir allting som inte e planerat till punkt och pricka mycket roligare än det som verkligen e planerat!? Ganska lustigt tycker jag.
Tack tjejer för en skit kul och lyckad kväll, det gör vi om snart igen:D

Shiro var ju såklart också med och käkade lite kex han med;)

Tjingeling!!

Helena, Josse och Jag

Helena och Josse



Bartendern Helena var i full gång;)


Shiro hade full koll på läget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0