Äntligen blev det Bakken

Igår blev det äntligen Bakken.. Syrran, jag och systersonen åkte karuseller som aldrig förr och roligt hade vi som faaaan.. Tyvärr är inte systersonen riktigt så gammal att han får åka de riktigt grymma karusellerna så det var ungefär 3 stycken som vi inte åkte. Syrran är en mes och vågade inte alls åka dem och jag ville inte åka dem helt själv (är också lite mesig, men bara lite;)) Hade helt klart åkt dem om jag bara hade haft sällskap.
Tyvärr blev det  inga bilder från Bakken eftersom jag inte vågade ta med kameran, hade bara gjort av med den och några bra bilder med telefonen blev det inte..

Nä, dax att fixa tvätten nu men vi hörs kanske lite senare..
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0