Bilder som jag lovat:)

Tjena..
Haft en skön dag idag med massor med promenader i det fina vädret och en härlig fika hos mamma..
Inga konstigheter har hänt idag, fast dagen e ju inte slut ännu;P

Fick för oss att vi skulle äta "McDonalds" igår när kl var runt 23:00... Eftersom Krasse druckit vin hela kvällen så var det jag som fick ge mig ut på vägen igen men denna gången MED körkort:) Undertiden fick Shiro en bonus-runda med Krasse..
Allt gick bra och jag fick maten med mig från "McDriven" och skulle köra hemåt.. (Måste bara tillägga att detta e en ganska nybyggd "McDonalds" som jag aldrig kört till innan).. Innan jag skulle köra iväg så såg jag till att läsken och maten stod som det skulle för att inte riskera att få läsk-översvämning i bilen..
Hade lite dålig sikt när jag började köra eftersom det var mörkt och det snöade lite men jag tänkte för mig själv att det bara var att köra rakt fram och sedan vänster så det gjorde jag.. Helt plötsligt så såg jag något på vägen och det tog tvärstopp, lyckligtvis så stod läsken fortfarande rakt upp men jag höll på att dö av skräck ändå tills jag såg att jag kört rakt upp i refugen... HELVETES J***A idioter, vem fan sätter en refug där.... Efter att ha samlat mig lite så började jag be till gud att ingen hade sett mig och tog mig därifrån fort som fan...
Inte nog med att jag var skärrad och ilsken som ett bi när jag kom hem så frågade Krasse varför det tog så lång tid... Det jag hade till svar just då lät ungefär: "Håll käft och ät din hamburgare"
Efter maten så tyckte jag att det var lika bra att slänga huvudet i kudden för det hade varit en alldeles för händelserik dag:D

Lovade er lite före och efter bilder på frillan så här kommer dem.. Ha det godis allihop... PoZZ o KjaM
Tjingeling!!


Före


Före



Efter


Efter



Söta Pernilla


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

fint klippt. det klär dig. kram!

2011-01-26 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0