Raggsocka....!? Neeee, sula istället...

Hej hopp... En dag med massa promenader har det varit idag. Började på morgonen med en promenad till mamma för lite frukost (det var länge sedan nu;P), fortsatte sedan ner till mormor men tog en runda genom hela ramlösaparken. Väl hos mormor fick vi pusta ut och koppla in den nya telefonen hon köpt innan vi gick igenom hela ramlösaparken igen tillbaka till mamma... Pust, fick en kopp kaffe till hos mamma innan vi promenerade hem..

Hemma började jag jaga undan alla dammråttor med dammsugaren och Shiro somnade som en gris.. Fixade lite kyckling, ris och currysås innan det var dax igen... Träffade lektanten och gick en runda på nästan 1 timme, börjar undra om jag har några ben kvar eller om jag slitit upp dem helt....!
Ska ta en låååång, vaaaaarm och underbar dusch nu, ska bara vänta tills Shiro har tuggat klart på min raggsocka som sitter halvägs ner på foten nu..:/
Tjingeling!!

Får man inte tugga raggsocka så tar man Krasses innersula till "Lacoste-dojjorna", hahaha..



Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

söta lilla shiroo saknar dig så. kommer snart o busar med dig igen. hälsa matte o husse. puss på näsan från mig o smulisen!

2011-01-12 @ 20:46:57
Postat av: anna ljungkvist

söta lilla shiroo saknar dig så. kommer snart o busar med dig igen. hälsa matte o husse. puss på näsan från mig o smulisen!

2011-01-12 @ 20:47:41
Postat av: anna ljungkvist

uppdatera! Jag vill ha något o läsa. puss på nosen från oss!

2011-01-23 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0