Ett par skridskor någon.....?

Jaha, då satt man här igen efter en timmes promenad med Shiro och lektanten och en god middag..
Satt och kollade igenom en del bloggar, ganska kul och läsa andras även om man inte känner dem, speciellt den HÄR tjejen... Kolla in hennes blogg, riktigt rolig och lite speciell, skrattade för mig själv när jag läste den:D Nu blir det soffan ett tag innan man ska gå natta-rundan med Shiro..
Förresten, finns den någon som kan låna mig ett par skridskor när jag ska ut med Shiro, skojja min dojja vad halt det e.. Man ska vara glad att man inte ligger på ortopeden efter denna dagen och detta vädret;P
Tjingeling!!

Puss på er..


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

pusspuss på hotten totten kram från mig o smulsen!

2011-01-14 @ 20:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0