Solat..

Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket, Shiro och Jag.. Tog det lugnt på morgonen och mös innan vi gick och jagade niner;)

Senare på eftermiddagen var vi lite uttråkade så vi körde till Ramlösaparken och gick en lång runda som sedan slutade hos mormor och super god fika. Var ju tvungen att inspektera och godkänna dörrarna och fönsterna som målarna hade målat på förmiddagen och de blev godkänt.

På kvällen kände jag att jag behövde sola, finns inget bättre än att krypa in i ett varmt solarie och bara relaxa.

Nu är det dax för duschen, sen ska jag och Shiro gå nattarundan och kela soffan;)

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Emma

vad skönt det lät med lite solarium :) här är det på tok för varmt för att steka i solen!

2011-08-29 @ 18:37:20
URL: http://thecityandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0