Party party....

Fredagen började med en promenad med Shiro, syrran och systersonen i Pålsjöskog. Blev även en våffla och en kopp kaffe på fiket.
Senare på eftermiddagen kom Anna och vi skulle ha en lugn filmkväll, trodde vi;)
Gitan trillade in med en öl i näven och vi bara kände att vi var tvugna att haka på.. En stund senare kom även Linda förbi efter att ha hört oss ända ut på gatan;P och Dennis från Tyringe hakade oxå på..
En lugn filmkväll slutade med en skit kul partykväll, som vanligt var det spontana myyyyycket roligare än det planerade:)
Bjuder på ett litet bildregn från kvällen
Tjingeling!!

Jag och Git


Krasse, Anna, Shiro och Linda


Jag




Shiro


Krasse, Shiro, Linda och Dennis


Krasse och Anna


Jag och Dennis


Linda och Git


Kommentarer
Postat av: Nani nan

Ser ut som en fantastisk kväll lindi :)

nästa gång trillar man in haha

många kramar

2011-08-07 @ 17:05:07
Postat av: Linda

Ja det tycker jag... Nästa gång SKA du komma nani;) KramiZar

2011-08-07 @ 17:29:27
URL: http://shiroo.blogg.se/
Postat av: Lotta

det måste ju hända snart igen då:)



puss & kram

2011-08-07 @ 21:12:47
Postat av: Anonym

Så kul det var. Vi fåt göra om det snart igen. Kram!



2011-08-08 @ 13:03:31
Postat av: Pernilla

Du e söt Linda :D

2011-08-09 @ 12:02:45
URL: http://thisismenilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0