Fyyy faaan vad arg jag är...

Som jag skrev i förra inlägget så har jag nu väntat på min telefon i nästan 4 veckor.......
Telefonen kom nästan precis och jag blev skit glad, ett tag iaf.....
Öppnade luckan för att sätta i mitt sim-kort och blev rosenrasande...
Inte nog med att jag väntat på telefon-jä***n i 4 veckor så passar inte mitt sim-kort i telefonen eftersom det är för stort. Pissförbannad sätter jag mig i soffan och ska ringa TELE2 och för höra en röst som talar om för mig att de för närvarande har stängt.. Gick det att bli mer arg än vad jag var innan samtalet så blev jag det då.

Tydligen är jag inte ensam om att ha råkat ut för detta och det verkar vara ganska vanligt men guuuud vad arg jag är just nu.. Grrrrrrr.....

Snart är det dax för nattarundan med Shiro och jag hoppas nästan att jag träffar på någon bråkstake så jag får skrika lite, om inte så blir det inte roligt för TELE2 imorgon när jag ringer deras kundtjänst...

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så dåligt av dem. De måste ju fixa så du kan använda telefonen. Jag förstår att du är arg. Men det löser sig säkrt. Kram från oss

2011-08-09 @ 22:02:58
Postat av: Linda

ja, de ska lösa det.. JÄÄÄÄVLIGT FORT!! har fortfarande inte lugnat ner mig men det går väl över någon gång, kanske hjälper det med lite chips och dip..;P Många KramiZar till er..

2011-08-09 @ 23:18:03
URL: http://shiroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0