Bakis...

Nu är vi hemma igen efter en skit kul fest i Tyringe. Det blev ingen surströmming för min del, klarade inte ens av lukten.
Har precis ätit eller rättare sagt försökt äta lite lasagne. Eftersom jag mår som en fiskpinne så gick det sådär men jag får väl skylla mig själv;P
Orkar faktiskt inte lägga upp bilderna från igår, fixar det imorgon eller på tisdag när jag är ledig.

Dax för mig att lägga mig i soffan med en bra film och bara mysa innan jag och Shiro ska gå nattarundan.

Ha det bäst så länge allihop, puss och kram.

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha en sån skylt skulle man haft!!

2011-08-29 @ 18:36:16
URL: http://thecityandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0