Tårta och whisky

Nu har vi ätit och snart e det dax för lite film.. "Copout" heter filmen med Bruce Willis, verkar ganska bra men vi får väl se.

Jag, mamma och pappa tog en promenad till mormor idag eftersom det var hennes namnsdag.. Pappa och Jag tog en liten omväg med Shiro runt hela Ramlösaparken medans mamma gick raka vägen ner till mormor, gissa om vi var trötta och svettiga när vi kom fram..
Efter några whisky och en jäkla god tårta så började vi vandra hem igen men denna gången gick vi raka vägen hem som även den tar lite tid.
Lilla Shiro har legat ute och nannat sen vi kom hem, han blev nog lite trött tror jag;)

Tror faktiskt att jag ska gå natta rundan snart så att jag bara kan ligga i soffan med täcket och kudden och bara trycka i mig onyttigheter, lät gött va!!

Ha det godis allihop!!

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0