Ooops...

Såg att det var 2 veckor sedan jag uppdaterade i bloggen.. Det har hänt mycket och jag har varit super trött efter jobbet och har därför inte orkat blogga..

Hittade faktiskt en hel del i Ullared och lovar att jag ska ta foto på lite av sakerna och sätta in i bloggen...

Hade lite släkt-fest för Krasses mamma i helgen eftersom hon blivit ett år äldre:) vilket inte slutade riktigt som det skulle.. Blir så ibland när vissa människor tror att de kan bära sig åt hur som helst och bara sitta och slänga dumma jävla kommentarer, i detta fallet i vårt hus och om vår hund.. Nä vet ni vad, det går fan inte hem här... Festen fortsatte, dock en man mindre:)

Idag har Shiro och Jag haft en ledig dag, skönt har det varit.. Vi satt hemma hos mamma, käkade lite ostbricka och drack lite öl och vin.. Jaja, jag vet att det bara e tisdag men ibland får man gotta sig även om det e mitt i veckan..

Nu kallar kudden så vi får väl säga nattinatti... Lovar att lägga in bilder imorgon..

Puss på er alla söta...

Tjingeling!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill se lite nya foto på min lilla sötnos! kram o puss på nosen från oss!

2010-10-06 @ 20:11:53
Postat av: JB

Reta inte den hund/matte som sover..:) (nytt ordspråk..)

2010-10-08 @ 18:58:52
Postat av: Linda

Nä, just det JB.. Lilla mig jävlas man inte med, speciellt inte i mitt eget hus... Kramar till dig och frugan;)

2010-10-08 @ 23:36:33
URL: http://shiroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0