Ny bräda och ny mössa, snart bär det av till vitare platser....

Snart dax att ta sig till jobbet, det suger lite när man tittar ut genom fönstret och ser vilket fint väder det är.. Fick iaf en timmes promenad med Shiro imorse.. Måste hinna iväg och lämna honom till mamma och pappa innan jag börjar jobba, de ska ta en lång runda till farmor och farfar så Shiro även kan springa sig trött i deras trädgård:)

Måste ju bara visa vad jag lyckades vinna på jobbet för ca en vecka sedan. Gissa om jag blev glad!!


Denna godingen vann jag, jag som inte ens lyckas vinna en ny lott på triss.. Me happy!!

Till denna ska jag ju helt klart använda min nya mössa... Skratta inte nu...........;P






Visst e den fin....... Gissa om den e varm.... Hihi..



Nä, nu börjar vi få brådis... Men ha en underbar dag allihop så ses vi kanske ikväll om jag inte svimmar efter jobbet...

Poss o Kjam...

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du har fått en Award av mig, för jag tycker du är en gullig tjej! Ring en dag så ses vi igen :DDDDD

2010-10-09 @ 15:28:15
URL: http://www.thisismenilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0