Kniv + lök = indiandans

Har haft 2 sköna lediga dagar så imorgon är det tillbaka till verkligheten...
Under dessa 2 dagarna har vi hunnit med en hel del kel, många promenader (varje gång lyckades vi hamna i världens j-a ösregn) och Jag har lyckats skära mig ordentligt i fingret när jag skulle hacka lök.. Gissa om det gjorde ont, grannarna fick iaf se mig dansa indiandansen under carporten med handen i luften inlindad i papper..
Även Shiro tittade lite konstigt på mig men somnade ganska snart igen. Det slutade lyckligt och jag slapp åka till dårhuset (sjukhuset) och lappa ihop det.

Idag har Shiro och Jag bara tagit det lugnt och gjort vad vi känt för, sååå nice...

Har även gjort hemmagjord vaniljglass idag, gissa om den blev gooood... Även Krasse som e kräsen tyckte den var super..

Poss o kjam på er....

Tjingeling!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0