Lite småkass...

Vaknade imorse och mådde som en fiskpinne, funderade på om jag skulle stanna hemma men efter en runda med Shiro så mådde jag lite bättre... Full rulle var det på jobbet så jag hann knappt känna efter hur jag mådde sen..
Efter jobbet så åkte jag hem och gjorde lite varma mackor. Valde mellan pizza och varma mackor men kände att jag var mer sugen på mackorna och så får vi inte glömma den helt underbart goda julmusten...;P
Nu e det nattinatti-dax, jobbar ju hela helgen men en liten "corona" hann jag hälla i mig iaf.. Blir nog en eller två imorgon oxå;P
Ska "joina" lille Shiro nu som ligger och snarkar i sängen..
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: anna ljungkvist

hej min vän. hoppas att allt är bra med er.shiroo nästa v ses vi. då ska vi busa o pussa näsan hela kvällen lång. kram från oss!

2010-11-10 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0