Tiden går fort när man har trevligt=)

Vaknade imorse av att någon flåsade mig i örat.... Det var inte Krasse utan Shiro=) Fick masa mig upp och promenera med den lille gangstern. Efter en lång runda kom vi hem och mötte Krasse i dörren som skulle åka till jobbet. Efter en skön dusch och en god frukost kom syrran med lite fika, mums... Vi satt och snackade lite "skit" och sedan var det dax för runda nummer 2. Nu sitter vi och väntar på att systersonen ska börja sin fotbollsträning så att jag, syrran och Shiro kan gå en lååång runda i Ättekullaskogen.
Linn från jobbet var på besök igår så vi åt lite ostbricka och drack några öl (ingen av oss var sugna på vin). Tänk vad tiden går fort när man har trevligt, klockan blev 02:30 när vi allihop började känna oss lite trötta=) Shiro var helt tokig i Linn så de fann varandra direkt och tyckte inte alls om när hon skulle gå hem.
Nä, känner mig lite seg nu och Shiro sover ute i trädgården så man kanske ska ta en liten tupplur innan den långa promenade;P Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0