Skräckisar är bra=)

Tjena.. I onsdags hade jag, Anna, Krasse och Shiro filmkväll. Vi såg "Instängda 2", fyyyyyy f-n vad äcklig den var. Jag och Anna satt med vars en kudde i soffan och skrek, Krasse satt i hörnan av soffan med stora ögon och Shiro låg på divanen och glodde surt på oss. Såg första filmen för länge sedan och tyckte det var jätte bra och därför kändes det givet att titta på den andra, båda filmerna var lika hemska uääh...
Helgen har varit trevlig förutom vädret som varit katastrof. Var iväg med syrran på "elgiganten" för att skaffa henne en ny mobil och ett abonnemang, äntligen. Det var en riktigt snygg telefon hon köpte, likadan som min fast en annan färg;P. Senare på kvällen kom hon över eftersom hon inte fattade hur telefonen fungerade så då slank det ner en och annan öl och cider=)
Idag har det iaf. inte regnat som spö i backen. Mamma, pappa, syrran och systersonen kom över på en snabb fika och Shiro fick leka av sig ordentligt. Sedan kom våra gamla grannar Camilla och Ola på fika, lika trevligt som alltid att träffa dem. Shiro blev helt tokig i Camilla och skulle bara sitta i soffan bredvid henne och pussas=)
Nu stampar han rundor i huset så vi får väl ta och gå en runda. Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Ola

Jag har sett både Instängd och Instängd 2 nu. Mycket bra! Ettan var snäppet bättre för tvåan var i princip likadan som den första.

2010-06-16 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0