Växterna "står stilla" men Shiro öser på.....=)

Nu börjar jag tvivla på att vi verkligen får någon sommar alls i detta avlånga land. Har fortfarande inte lagt undan min dunjacka som jag sprang med hela vintern och som jag fortfarande springer med ibland på kvällarna. Alla blommor och växter står stilla men lille Shiro han öser på. Full rulle hela dagarna med lek och bus och sedan blir det fästing-plock på kvällarna=) Passade på att tvätta överdragen till kuddarna i soffan häromdagen när det regnade som spö i backen. Shiro ville hjälpa till som vanligt men det slutade med att han rockade loss med innerkuddarna i soffan istället, roligt hade han=) 
Idag var vi på systersonens skolavslutning och Shiro var också med. Alla barnen var så duktiga när de sjöng och Shiro satt som ett tänt ljus och tittade på=) Efteråt bjöd syrran på god frukost och fika.
Har beställt tid för ögonlysning och höftledsröntgen till Shiro nu så onsdagen den 30 juni kl.9:00 ska vi fixa allt på en gång, nu håller vi tummarna så att allt är okej. Tjingeling!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0