Min städerska:)

Har knappt kunnat sova inatt eftersom Krasse har låtit som 2 stora sågverk.. Himmel vad han har dragit timmerstockar..

Krasse fick gå morgonrundan med Shiro eftersom jag var gaaaanska trött när jag vaknade.
Nu har han städat hela köket oxå, ME LIKE;P

Sitter som vanligt och väntar på att klockan ska gå så man kan avverka ytterligare en dag på jobbet så man kan få en ledig dag imorgon. Ska gå en jätte runda med Shiro innan jobbet för nu e det ju lite svalare och det e så skönt med en ordentlig promenad innan jobbet.

Nog dax för mig att sysselsätta mig nu:)

Hörs ikväll..

Poss o kjam..

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Anton

det kan du kolla i menyn under "kamerautrustning" ;)

2010-08-02 @ 10:22:34
URL: http://fotografanton.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vad händer i veckan då?:)

2010-08-02 @ 10:35:47
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0