Grannarna tror nog man e tokig.. hahaha..

Zzzzzz....

Kudden kallar på mig just nu. Trött e man, huvudvärken har man inte blivit av med och ögonen spelar pingpong i skallen på mig. Snart dax för sängen men jag var ju tvungen att skriva ett litet inlägg innan såklart.

Shiro och Jag tog en ordentlig powerwalk innan idag som gjorde oss båda både svettiga och trötta men skönt var det. Efter det käkade vi lite mat som blev över sen igår (skönt att slippa laga mat).

Nu har vi varit på nattarundan och efter det så fick jag dille på att klippa blommor och rensa lite ogräs mellan plattorna på framsidan. Grannarna tror nog inte att man "har alla hönsen hemma" när man står och rensar ogräs kl. 22:30 på kvällen, men skit i det. Shiro satt och tittade på, min egen fanclub;)

Pratade precis med Anna som sitter och käkar glass, så nu blev jag oxå sugen.... Ska ta mig en "ploppglass" och sedan nanna..

Syns imorgon..

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Tove ♥

sv - samma här! haft en bra dag?

2010-08-03 @ 23:44:59
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja lönen tackar man inte nej till;)

2010-08-04 @ 17:28:02
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0