Hatar fästingar!!!!

Vaknade av en blöt nos i ansiktet när klockan var 08:00. Lille Shiro började stampa runt i köket vilket är ett tecken på att han är nödig. Under tiden vi promenerade så ringde Krasse och frågade om jag kunde komma tidigare till jobbet eftersom det var kaos. Shiro och jag satte oss i bilen efter promenade och körde hem till mamma. Väl hemma hos mamma gjorde vi en skrämmande upptäckt..... Mamma hittade en fästing på Shiros hals som hade kröpit in under huden på honom och när den trillade av så blödde det som bara den. Så nu har man ett sår och hålla reda på, lille stackaren har sån otur.
Vi var hemma hos farmor och farfar i söndags. Shiro bara älskar deras gigantiska trädgård. Han sprang som en galning ända tills han blev helt vinglig i benen och inte orkade stå knappt. Tog en massa foton som jag ska lägga in. Nu får jag vara lite social, vi har ju vår arbetskamrat Christoffer här på besök. Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0