Nyplanterade blommor utanför krukorna....=)

Halloj.. Iskallt var det imorse när Shiro och Jag skulle gå promenaden. Solen lurar en som bara den=( Men efter en kall promenad fick vi en god frukost hos mamma innan jag stack till jobbet. Väl på jobbet gick allt fel som bara kunde gå fel, saker åkte i golvet (bla. 2 liter olja som var ett h-e att torka upp) och det gick ovanligt trögt. Kanske var jag inte riktigt på humör eller så var jag fortfarande stel efter promenaden=P
Efter en trög och butter arbetsdag så kom jag äntligen hem till mina föräldrar för att hämta lille Shiro. När jag promenerade in på mammas och pappas framsida mot ytterdörren möttes jag av mammas nyplanterade penseer, men inte låg de i krukorna inte. Blommorna låg på stenplattorna med rötterna uppåt och krukorna var tomma. Japp, lille Shiro hade varit i farten IGEN!!=) Efter ett mindre skrattanfall så gick jag in och åt lite tårta med mamma och mormor som fyllde år. Gött med tårta!! Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Christina

Säger bara en sak, hängamplar till blommorna!

2010-04-17 @ 09:38:00
URL: http://www.swedsams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0