Många promenader....=P

Började dagen med en lång promenad i det fina vädret med Shiro. Vi sov till kl.10:30 båda två konstigt nog men utvilade var vi när vi vaknade iaf.
Efter promenad, frukost och lite plock hemma gick vi hem till mamma. Vi satte oss i deras uterum och målade (mamma målar tavlor och jag ritar) medan Shiro låg och gottade sig i trädgården. Det blev både mat och fika där innan vi gick hemåt igen, gott var det=)
När Krasse kommit hem från jobbet åkte jag och mamma till Väla för att leta present till mormor som fyller år imorgon. Efter ungefär 10 promenader fram och tillbaka på Väla så hittade vi något som vi tyckte var fint och sedan bar det av hemåt. Jag hittade faktiskt ett armband i en av smyckesbutikerna som jag föll pladask för och som jag bara var tvungen att köpa. Det visade sig att 25% av pengarna som jag betalade för armbandet (399kr kostade armbandet) gick till olika hjälporganisationer. Så inte nog med att jag fick ett armband som jag tyckte om, jag gjorde en god sak också.
Väl hemma gick jag och Shiro en lång skön runda medan solen gick ner. Snart dax för kvällsrundan innan man ska nanna kudden vilken den lilla tussen redan gör ute på altanen. Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0