Stressig dag!

05:20 tog vi första promenaden. Shiro vinglade runt och gäspade men piggnade till ganska fort på vägen. När vi kom hem kl 05:40 fick han mat och sen fick han vara själv fram till 07:30 då morsan kom och hämtade honom. Själv fick jag köra till jobbet och baka.. Träffade Lotta på vägen till jobbet, hon körde i 190 eftersom hon hade försovit sig=)
Stressigt var det på jobbet och efter det så bar det iväg till "Foderboden" för att köpa nya selen till Shiro.. Det blev inga selen eftersom jag var tvungen att ha Shiro med mig för att få rätt storlek. Det blev ändå lite godsaker, ett skinnkoppel och en borste. Åkte hem till mamma där jag kelade lite med Oliver och tog en snabb fika.
Efter fika och kel så lastade jag in Shiro i bilen och körde ner för andra gången till "Foderboden". Väl inne i affären så hade jag svårt att få styr på Shiro som skulle sno godis från hyllorna och leka med affärsinnehavarens hund som var en stor saluki som inte var ett dugg intresserad av Shiro. Med lite hjälp blev det en bil-sele och en vanlig promenad-sele. In i bilen igen och hem till Krasse som höll på att trilla av stolen när han fick reda på att vi handlat saker till Shiro för 1100kr. =)
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0