Äntligen fredag!

Vaknade imorse ganska pigg faktiskt, Shiro likaså... Kan det bero på att det är fredag och att man är ledig hela helgen kanske, NICE... Shiro och jag gick vår vanliga runda men den nya selen uppskattades inte av Shiro.. Efter att ha krängt på huvudet ca 20 gånger för att försöka bita av sig selen så gav han upp.
Jobbet var inte så kul idag, det kändes segt och jag var irriterad av olika anledningar men som tur var så slutade jag redan kl. 11:00.. Då bar det ju såklart av till mamma för att hämta upp Shiro.. När jag kom dit så hade mamma dukat upp en maffig frukost som gjorde att jag genast blev på bättre humör. Shiro och Oliver låg och sov sida vid sida ute i trädgården.
När vi kommit hem till vårt lilla hem efter en lång promenad så var vi super trötta både jag och Shiro så vi beslutade oss för att ta en liten tupplur på soffan båda två. Vi kurrade ihop oss, jag under täcket och han ovanpå och somnade gott.
Innan kvällsmaten så tog vi en rejäl promenad till. Det var riktigt ruggigt och blåste nästan full storm ute på fälten.. Shiro började till och med gå i sidled när vinden tog tag i honom vilket såg riktigt roligt ut. Men vinden hindrade honom inte från att försöka jaga kaniner och fåglar
. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0