Sorry!

Hej svejs.. Fick en "utskällning" av Benjamin idag på jobbet=). Han tyckte att jag skulle bättra mig när det gäller att uppdatera min blogg och det kan jag hålla med om. Sorry... Jag lovar att jag ska bättra mig!! Tack Benjamin för att du sparkade mig i ändan;P
Shiro har varit hos mamma idag i vanlig ordning och hämtades av lilla mig strax efter kl 13:00. Mammas kommentar "Ska du hämta gangstern nu"=) Det är en busig rackare men så underbart snäll.
Nu ligger han och sover på rygg ute på baksidan, helt slut efter hans och mammas långa promenad i Ramlösaparken. Så fort han vaknar så är det en promenad igen som gäller. Nä nu har jag lite saker att stå i så kanske skriver jag lite senare igen. Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0