Luciadagen!

En lika underbar dag som igår.. Sol, kyla och långa promenader.
Promenerade hem till mamma och pappa och tog lite foton och väl hemma hos päronen slank det ner några lussekisar för det är ju faktiskt Luciadagen idag. Krasse sprang på väla-köpcenter under tiden precis som alla andra i Helsingborg.
Efter att vi kommit hem så kom våra gamla grannar på besök, Camilla, Ola och Ida. Vi tog en liten fika och satt och snackade. Ola gav mig lite tips om hur jag kunde använda den nya kameran för att få så bra bilder som möjligt, tack Ola.
Efter en trevlig eftermiddag så fick det bli en liten runda till med Shiro. Det snöade lite när vi skulle gå och Shiro tittade lite undrande på flingorna. Efter att ha studerat dem ett tag så upptäckte han hur kul det var att försöka fånga dem, han såg riktigt söt ut.
Under dagen har jag, Shiro och borsten även hunnit med en brottningsmatch och Shiro blev fluffig och fin. Julbad ska det bli så fort det blivit plusgrader igen. Nu ligger han och sussar så sött på baksidan och nu är det nattinatti för min del också, ska ju upp mitt i natten och ta mig till jobbet.
Ska se om jag hinner med att lägga in lite nya bilder imorgon efter jobbet. Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0